Friday 24 May 2013

DESA WATER PARK

Assalammualaikum dan salam 1 dunia hehe. Pada 23 hari bulan 5 ambe dan member ambe telah pergi mandi di desa water park. Sila tekan click read more untuk selanjutnya.

Hari yang sangat panas di kuala lumpur. Sehingga rase macam bilik sauna walaupun duduk dalam rumah. Kadang2 sampai terbawa-bawa kemalam haba panas tu. Tapi bile hujan memang kaw2 punye hujan turun. So ambe dengan member2 ambe telah membuat satu plan untuk mandi di desa water park. Plan ni asalnya daripada ayman masa malam ambe lepak dengan ariep sekali. Sambil kita orang shisha tiba2 dorang borak pasal acap ajak pegi genting. Then ambe terdengar ayman cakap jom pegi desa water park. Bagi ambe idea yang sangat bagus lagi2 musin panas terik ni. Ambe la orang yang menjadi tukang ajak dan dibantu ariep. hehe sankyu bro... Tapi kalau dorang cakap tempat tu boring memang ayman dipersalahkan sebab orang yang memberi idea hehe..



Pagi tu kami breakfast nasi lemak dirumah ayman, hoho dengar cerita dia belanja. btw memang seronok lagi2 dah lama tak makan beramai2 dengan member hehe...
acap acah2 basuh pingan hahaha XD
TAMAN TEMA AIR
hehe. guide plan DWP btw kita orang mandi beberapa tempat je semua malas nak gerak tempak lain haha. Kita orang hanya main dekat shock wave dengan super tube. Sepatutnya ayman nak main thunderbolt tapi malangnya dia tutup sebab nak jimat kononnya tak ramai pengunjung. Pastu yang rugi bagi ambe tak main dekat river action sebab sepatutnya dekat sana ambe boleh baring atas pelampung sambil santai pusing2 kawasan. Lagi satu air dia suam mungkin sebab cahaya memang terik habis.

Picture:


 


KONKLUSI:
Cara ambe mencari ketenangan selain dari mengunjungi taman syurga ini lah caranya. Ambe akan duduk ataupun baring didalam air sambil mata memandang kelangit dan hanya dengar harus air yang berbunyi. Melihat dan memikir kebesaran Allah S.W.T juga akan mendapat pahala..

Wassalam

No comments:

Post a Comment